Звернення громадян

Голові районної ради

   Хмілевському В.В.

 

Інформаційно - аналітична довідка

про стан роботи із зверненнями громадян у Ківерцівській

районній раді в 2017 році

 

У  районну раду впродовж 2017  року надійшло 82 звернення (у 2016 році – 41).  На особистому прийомі побувало 22 громадяни (у 2016 році – 28).

Письмових звернень надійшло  60 проти 41 у 2017 році, з них колективних 11 (у 2016 році – 11). Через органи влади звернення не надходили.

Якщо аналізувати за категоріями авторів, то слід відзначити, що  12 відсотків звернень надійшло від інвалідів війни, учасників бойових дій,  ветеранів праці, інвалідів І  групи, одиноких матерів, багатодітних сімей та членів сім’ї загиблого. 88 відсотків звернень надійшло від інших категорій авторів. Авторами звернень за соціальним станом є: 45 відсотків працівників бюджетної сфери, 13 відсотків безробітних, 10 відсотків підприємців, 8 відсотків пенсіонерів, 3 відсотка робітників, по одному відсотку студенти та служителі релігійних організацій, а також інші.

У зверненнях порушувалися питання аграрної політики і земельних відносин, транспорту і зв’язку, фінансової, податкової, митної політики, соціального захисту,  вирішення питань щодо праці та заробітної плати,  житлової політики, комунального господарства, екології та природних ресурсів, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності, інтелектуальної власності, інформаційної політики, діяльності органів місцевого самоврядування.

32  відсотка звернень вирішено позитивно, на 60 відсотків звернень дано роз’яснення щодо шляхів вирішення питання, на 2 відсотка звернень відмовлено у задоволенні, 6 відсотків звернень чекають остаточну відповідь.

Найбільше звернень надійшло від жителів міста Ківерці  - 32.

Всі звернення, які надійшли в районну раду, розглянуто згідно вимог чинного законодавства та було  проаналізовано, вжито заходів щодо вирішення питань, порушених громадянами.

Терміни розгляду заяв не порушувалися. Під час прийому громадян, який проводив голова районної ради та його заступник на виїзних прийомах за місцем проживання громадян,  надавались роз’яснення та правова допомога щодо шляхів вирішення піднятих ними питань, що сприяло зменшенню надходження письмових заяв в районну раду.

 

 

Завідував сектору з питань юридичного

забезпечення діяльності ради                                                    М.С. Гудкова                          

Іващук 22844

Узагальнені дані про звернення громадян у 2012 році

Узагальнені дані про звернення громадян у 2011 році